دانش آموز

ساخت وبلاگ

دانلود رمان آقای فرشته به قلم نساء

در این مطلب رمان آقای فرشته را آماده کردیم.برای دانلود رمان آقای فرشته به قلم نساء در ادامه پست همراه ما باشید.

دانلود رمان آقای فرشته

خلاصه رمان قتل یک رویا :

چکاوک دختری روستایی که به اجبار پدرش مجبوره صیغه ی یک پیرمرد ۷۰ ساله بشه و درصورتی که بچش پسر باشه پایبند اون زندگی بشه و به عقد اون پیرمرد در بیاد ولی تو لحظه ی اخر شخصی وارد زندگیش میشه و دنیاشو زیر و رو میکنه... صدرا خواننده و شکارچی معروفی که تازه همسرشو از دست داده و برای فرار از ازدواج با خواهر زنش ستاره، چکاوک رو به عقد خودش درمیاره و.......

بخشی از رمان آقای فرشته به قلم نساء

صدای زوزه ی گرگ ها واضح تر از هر وقتی به گوشش می رسید.

 انقدر بلند و نزدیک  که هر لحظه منتظر بود تا یکی از انها از گوشه کناری به او حمله ور شود و تنش را تکه پاره کند.

تمام بدنش از ترس و سرما یخ بسته بود .
لباس های نازکش کفاف سرمای شب را نمی دادند و چقدر در این مدت کوتاه خودش را سرزنش کرده بود  که چرا لباس گرمی را با خود نیاورده تا حداقل یکی از مشکلاتش کم شود.

انقدر با عجله می دوید که ناگهان با شدت به سمت زمین کشیده شد و صدای اخ پر دردش بلند شد . با حرص سنگی که مانع ادامه راهش شده بود را به طرفی دیگر پرتاب کرد.

 تن دردناکش را از زمین بلند کرد و مشغول  تکان دادن لباسهایش شد.

  خاکی بودن لباس ها در این موقعیت کمترین اهمیت را داشت، اما حشراتی که امکان داشت به تنش چسبیده باشند او را وادار به این کار می کرد.

دوباره به راه افتاد.اینبار با قدم هایی اهسته تر....
به اندازه کافی از خانه دور شده بود.

هرچه جلوتر می رفت چیزی جز سیاهی و صدا های عجیب و غریب نصیبش
نمی شد .

چشم هایش تا اخر باز کرده بود تا شاید دیدش کمی بهتر شود .ولی در این ظلمات شب بی فایده بود .

باصدا افتادن شاخه نسبتا بزرگی در چند قدمیش جیغی سراسر وحشت کشید و بغضی که از شروع راه در گلویش چنبره زده بود با صدای بلندی ترکید.

بقچه   کوچکش را محکم به سینه فشرد ،طوری ان را به اغوش کشیده بود که انگار منتظر همدردی و دلداری دادن از طرف اوست...

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/buntak
https://answers.microsoft.com/en-us/profile/53ca3c9b-caf2-43b3-8979-fd6cae152209
https://www.behance.net/rfgedrhedg
https://comicvine.gamespot.com/profile/buntak_com/about-me/
https://active.popsugar.com/@buntak/profile دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 191 تاريخ : يکشنبه 25 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:55

ايده هاي ماکان  آريا پارسا چگونه اجرا شد؟

 

وقتي ناگهان ايده اي به ذهنتان خطور مي کند آشپزي مي کنيد. شايد اولين صبح که سر کار مي رويد يا در حين پياده روي و ورزش!

 

شايد ايده هايي به ذهنتان خطور کند، و ديدن او که آن را انجام مي دهد، واقعاً سرگرم کننده است. ممکن است از اجراي آنها بترسيد، غافل از اينکه تجارت بزرگ و اختراعات مهم تاريخي اغلب از اين ايده هاي به ظاهر ساده سرچشمه مي گيرند.

https://autobrew.com.au/members/aprilnest31/activity/410329/

 

https://members.theartofsixfigures.com/members/grainspark89/activity/460021/

 

https://anotepad.com/notes/n24gmga9

 

https://danceest54.edublogs.org/2022/04/05/%d9%85%d8%a7%da%a9%d8%a7%d9%86-%d8%a2%d8%b1%db%8c%d8%a7-%d9%be%d8%a7%d8%b1%d8%b3%d8%a7/

 

https://braggal.com/braggal-members/billplay72/activity/122227/

 

http://www.globalafricanbusinessawards.com/members/riverstraw80/activity/411076/

 

https://puppybag34.werite.net/post/2022/04/05/%D9%85%D8%A7%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D8%B1%DB%8C%D8%A7-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7

 

http://125.134.58.71/members/nutanimal52/activity/2094409/

 

 

https://www.cookprocessor.com/members/prosedesk7/activity/1352826/

 

https://gamegiraffe.com/members/formatburst0/activity/106437/

 

 

ايده هاي شما ارزشمند است. البته اين بدان معنا نيست که هر ايده اي که به ذهن شما مي رسد ايده خوبي است، بلکه به اين معني است که همان ايده ممکن است پاسخي به چيزي بوده باشد که مدت ها در جستجوي آن بوديد و اکنون پاسخ به آن رسيده است. ذهن خود را به نوعي، بنابراين شما بايد قدر و ارزش آن ايده ها.

 

ممکن است ايده خوبي باشد، اما ممکن است کارساز نباشد. در واقع، تفاوت هاي زيادي بين يک ايده کارآفرينانه و يک فرصت کارآفريني وجود دارد. اغلب اين ايده به اندازه کافي خوب و صحيح است، اما اجراي آن با مشکلات زيادي همراه است. بنابراين مهم است که به دنبال فرصت هاي کارآفريني باشيد.

 

اگر نمي خواهيد در اين راه شکست بخوريد، از تجربيات مديران ارشد و کارآفرينان استفاده کنيد. دکتر ماکان آريا پارسا 36 ساله و مديرعامل هلدينگ پارس معتقد است زير گروه خود يکي از افرادي است که اين روزها با اجراي درست ايده آموزش الکترونيکي به موفقيت هاي چشمگيري دست يافته است.

چگونه ايده خود را اجرا کنيم؟

 

ترس از اجراي ايده هاي ناب را کنار بگذاريد. اگر با برنامه پيش برويد، به آنچه در ذهن داريد دست خواهيد يافت. به ياد داشته باشيد، اگر شما افکار خود را دنبال نکنيد، شخص ديگري اين کار را انجام خواهد داد و پس از مدتي ممکن است دلش براي شما تنگ شود!

يک جستجو انجام دهيد

https://braggal.com/braggal-members/changecouch57/activity/122087/

 

 

https://bandochoi.com/members/thinghill87/activity/1256012/

 

http://y8space.com/members-2/monthhoe80/activity/1943194/

 

http://www.bcsnerie.com/members/suitsneeze18/activity/1753943/

 

https://canvas.instructure.com/eportfolios/1067431/Home/__

 

 

اکنون که يک ايده تجاري داريد. وقت آن است که آن را رها کنيد و ادامه دهيد. اما به چه معني است؟

 

ابتدا به اين سوال پاسخ دهيد: آيا ايده شما پتانسيل موفقيت دارد؟ قبل از هر اقدامي بايد امکان سنجي ايده خود را ارزيابي کنيد.

 

براي موفقيت يک کسب و کار کوچک، بايد مشکلي را حل کند، نيازي را برآورده کند يا آنچه را که بازار به آن نياز دارد و مي خواهد ارائه دهد. راه هاي مختلفي براي تعيين نياز وجود دارد، از جمله تحقيق و آزمون و خطا.

 

هنگام بررسي بازار بايد به سوالات زير پاسخ دهيد:

 

آيا نيازي به محصولات و خدمات مورد انتظار شما وجود دارد؟

 

چه کسي به آن نياز دارد؟

 

آيا شرکت هاي ديگري هم اکنون محصولات و خدمات مشابهي را ارائه مي دهند؟

https://canonuser.com/members/raftdimple21/activity/525109/

 

https://gemsfly.in/members/northresult38/activity/486443/

 

https://www.cookprocessor.com/members/gliderpair57/activity/1352639/

 

رقابت با آنها چگونه است؟

 

چگونه کسب و کار شما جايگاه خود را در بازار پيدا خواهد کرد؟

يک چک ليست تهيه کنيد

 

گام مهم بعدي پس از ارزيابي ايده، تهيه يک چک ليست کامل از تمام کارهايي است که بايد انجام دهيد. براي اجراي ايده بايد چک ليستي از الزامات ارائه دهيد. به عنوان مثال، ايده شما ممکن است راه اندازي يک فروشگاه خاص باشد، در اين صورت اولين چيزي که بايد به آن فکر کنيد اين است که چگونه سرمايه جذب کنيد؟ آيا قصد خريد يا اجاره فروشگاه را داريد؟ هزينه خريد اقلام در فروشگاه چقدر است؟

 

ممکن است پس انداز داشته باشيد تا خودتان اين کار را انجام دهيد يا ممکن است نياز به درخواست وام داشته باشيد. اما بعد از پايتخت بايد به سراغ مجوزهاي قانوني رفت. اخذ مجوزهاي لازم نيز بايد در اين چک ليست گنجانده شود. سپس به نيروي انساني، منابع ويژه و ... نياز داريد. وقت آن است که آنها را آماده کنيم.

 

طرح

 

براي اجراي يک ايده به يک نقشه راه دقيق نياز داريد. داشتن يک طرح تجاري مي تواند ايده شما را از راه اندازي تا رشد کسب و کار هدايت کند. داشتن چنين برنامه اي براي همه مشاغل جديد ضروري است.

 

شما مي توانيد با مشاوره و راهنمايي کارشناسان از اين طريق برنامه اي براي خود تعريف کنيد. همانطور که در مرحله آماده سازي چک ليست گفتيم، حتما مشخص کنيد که قصد داريد اسپانسر داشته باشيد يا پس انداز خودتان براي تامين سرمايه لازم. يا حتي ممکن است لازم باشد از کسي وام بگيريد.

يک ساختار تجاري را انتخاب کنيد.

 

آيا مي خواهيد شرکت شما مالکيت خصوصي يا شرکتي باشد؟ شرکت با مسئوليت محدود يا شرکت سهامي؟

 

در واقع هويتي که براي کسب و کار خود انتخاب مي کنيد بر نام کسب و کار، مسئوليت هاي شما و نحوه پرداخت ماليات شما تأثير مي گذارد. با گذشت زمان، با رشد و تغيير کسب و کار شما، ساختار آن ممکن است با ارزيابي مجدد تغيير کند. پس بد نيست با اين همه پيچيدگي با يک مشاور کسب و کار حرفه اي مشورت کنيد.

 

دکتر آريا پارسا به عنوان يک مشاور حرفه اي بازرگاني نيز شناخته مي شود. او به توانايي خود در کمک به افرادي که تازه شروع کرده اند با توصيه هاي لازم افتخار مي کند. او حتي از تخصص مديران ارشد براي رشد کسب و کار خود استفاده کرد.

برند خود را انتخاب و ثبت کنيد

https://suitstart58.edublogs.org/2022/04/05/%d9%85%d8%a7%da%a9%d8%a7%d9%86-%d8%a2%d8%b1%db%8c%d8%a7-%d9%be%d8%a7%d8%b1%d8%b3%d8%a7/

 

https://members.theartofsixfigures.com/members/lumberdimple04/activity/459881/

 

https://www.aiuextension.org/members/monthtv36/activity/798064/

 

 

https://canvas.instructure.com/eportfolios/69360000000236694/Home/__

 

https://squareblogs.net/libraglider12/mkhn-ary-prs

 

https://canonuser.com/members/hawkblack28/activity/525101/

 

 

يک برند خوب مي تواند کسب و کار شما و ابعاد آن را به خوبي نشان دهد، پس در انتخاب آن بسيار دقت کنيد. هنگام بررسي گزينه هاي برندسازي، تمام معاني ممکن را در نظر بگيريد، سپس نام مورد نظر خود را انتخاب کنيد. هنگامي که بهترين نام را انتخاب کرديد، بايد بررسي کنيد که آيا در حال حاضر کسب و کاري با آن نام وجود دارد يا خير. اگر نه، نام داده شده را وارد کنيد.

تيم خود را آماده کنيد

 

اگر مي خواهيد کارمنداني را استخدام کنيد، اکنون زمان شروع است. ابتدا هر موقعيت شغلي و مسئوليت را به درستي طراحي و تعريف کنيد. سپس افراد و کارشناسان مناسب را براي اين کار با دقت انتخاب کنيد.

کسب و کار خود را تبليغ کنيد

 

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 214 تاريخ : شنبه 24 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:18

اصول نگهداري از بونساي در منزل

بونساي گياه حساسي است و به مراقبت و توجه بسياري نياز دارد. اگر به نگهداري از بونساي در منزل علاقه‌مند هستيد، در اين مطلب اصول اينکار را مي‌آموزيد.

بونساي يک اثر هنري زنده

استفاده از بونساي در طراحي فضاي سبز داخلي به فضا روح و اصالت مي‌دهد. اينکه بونساي از کجا آمده و چگونه پايش به خانه‌هاي ما باز شده را بايد در قرن 14 ميلادي و در ژاپن جستجو کرد. بونساي در لغت به معناي "کاشته شده در ظرف" است. در گذشته به دليل وقت‌گير و زمان‌بر بودن پرورش بونساي تنها قشر مرفه جامعه به آن دسترسي داشتند. اما امروز خوشبختانه همه مي‌توانند اين هنر درختکاري را ياد بگيرند. امروز حتي خريد بونساي هم کار بسيار راحتي است. کافي است يک فروشگاه آنلاين گل و گياه پيدا کنيد و يا به نزديک‌ترين باغ گل سري بزنيد. در آن صورت مي‌توانيد بونساي موردعلاقه خود را خريداري کنيد.

مهم‌تر از داشتن يک بونساي، خوب نگه‌داشتن آن است. پيش‌آمده که يک بونساي بسيار سرحال و شاداب را به دست مشتري داديم. اما در کمتر از يک هفته گياه دچار ريزش برگ شديد و يا زردي برگ شده. به دليل حساسيت بالاي بونساي، پيش از خريد بايد انواع بونساي را به‌خوبي بشناسيد. بعد باتوجه به شرايط محل نگه‍داري از بونساي بهترين گزينه را انتخاب کنيد. براي نگهداري از بونساي بايد وقت کافي اختصاص دهيد تا يک درختچه مينياتوري هميشه سرزنده داشته باشيد. در ادامه درباره اصول نگهداري از بونساي بيشتر صحبت خواهيم کرد.

 

 

روش صحيح آبياري براي نگهداري از بونساي

يکي از نکات مهم در نگهداري از بونساي شيوه صحيح آبياري آن است. براي داشتن درختچه بونساي شاداب، اجازه ندهيد گياهتان تشنگي بکشد. ميزان دقيق آبياري بونساي وابسته به نوع آن، جنس خاک، شرايط محيط و ... است. بهترين يادآور براي اينکه بدانيد زمان آبياري بونساي رسيده يا نه بررسي خشکي خاک گلدان آن است. با يک چوب خاک رويي را کنار بزنيد. اگر اثري از رطوبت نبود يعني بونساي شما کم‌کم تشنه شده و به آبياري نياز دارد.

براي برخي سؤال است که در چه ساعتي از روز بهتر است به بونساي خود آب دهند؟ زياد درگير چنين مسائلي نشويد چون براي درختچه بونساي شما تفاوت چنداني ندارد. همين‌که تعادل دمايي آب را رعايت کنيد و به‌موقع آبياري را انجام دهيد کفايت مي‌کند. براي آبياري بونساي به يکي از دو روش زير عمل کنيد:

  • روش اول: آبي را که از قبل کنار گذاشتيد را کم‌کم در گلدان بونساي بريزيد و مواظب باشد خاک را جابه‌جا نکند. آن‌قدر اين کار را انجام دهيد تا آب همه گلدان را فرابگيرد و آب اضافي از انتهاي گلدان خارج شود.
  • روش دوم: گلدان بونساي را که زمان آبياري آن فرارسيده برداشته و در يک ظرف آب قرار دهيد. اندازه ظرف به‌گونه‌اي باشد که آب تا لبه گلدان برسد اما با سطح خاک تماس پيدا نکند. با اينکار گلدان از سوراخ‌هاي زيري شروع به جذب آب مي‌کند. اگر حباب‌هاي ريزي روي سطح آب مي‌بينيد يعني همه‌چيز درست پيش مي‌رود. تا زماني که حباب‌ها محو شوند گلدان را در ظرف آب نگه‌داريد.

نور مناسب براي نگهداري از بونساي

نياز نوري در انواع بونساي باهم تفاوت دارد. پيش از خريد بونساي توجه کنيد که گونه موردنظر شما چه اندازه نور احتياج دارد. بعضي انواع بونساي مخصوص فضاي باز هستند و با نور کامل آفتاب خو گرفته‌اند مانند:

  • بونساي کاج
  • بونساي سرو خزنده (جوني پروس)

گونه‌هاي ديگري از بونساي را مي‌توان يافت که هواي آزاد دوست دارند اما با نور مستقيم ميانه‌اي ندارند. اين گونه‌هاي بونساي را مي‌توانيد در فضاي باز اما در سايه يا در معرض نور غيرمستقيم آفتاب قرار دهيد. معمولاً گوشه تراس يا بالکن هم فضاي خوبي براي نگهداري از بونساي نيمه سايه دوست است. خصوصاً اگر قصد ايجاد يک تراس سبز پر از گل و گياه داريد، استفاده از بونساي را فراموش نکنيد. در درختچه‌هاي زير، قرار گرفتن در هواي آزاد با نور غيرمستقيم رشد گياه و ضخامت شاخه را تقويت مي‌کند.

  • بونساي افرا ژاپني
  • بونساي آزاليا

در پرورش و نگهداري از بونساي، تأثير نور را دست‌کم نگيريد. نور کمتر از نياز گياه، باعث مي‌شود گياه خود را به سمت بالا بکشد. ساقه‌هاي نازک و شکننده و رنگ بي‌روح برگ‌ها از عواقب کم نوري گياه بونساي خواهد بود. همچنين توصيه مي‌شود، هرچند وقت يک‌بار گلدان بونساي را بچرخانيد تا همه بخش‌هاي گياه به‌طور موازي رشد کنند.

رطوبت مناسب براي نگهداري از بونساي

m6_bplq.jpg

همان‌طور که اشاره کرديم انواع بونساي با عادات و اصول نگهداري متفاوت وجود دارند. اما مي‌توان گفت که شرايط ايدئال براي تعداد زيادي از انواع بونساي، آب‌وهواي گرم و مرطوب است. حفظ رطوبت محيط براي گونه‌هاي رطوبت دوست حياتي است. اگر نمي‌خواهيد گياه بونساي شما يک‌شبه دچار خشکي و مرگ شود، اين موضوع را دست‌کم نگيريد. براي حفظ رطوبت بونساي مي‌توانيد از جزيره استفاده کنيد.

ايجاد جزيره مصنوعي يک روش عالي براي تأمين رطوبت گياه بونساي است. اگر در منطقه آب‌وهوايي خشکي زندگي مي‌کنيد و علاقه به خريد بونساي داريد براي بونساي خود جزيره بسازيد. ايجاد جزيره به شما امکان نگه‌داري از انواع بونساي در منزل را مي‌دهد. براي ساخت جزيره، يک سيني گود برداشته و با ريگ و سنگ کوچک کف آن را بپوشانيد. سيني را با آب پر کنيد و گلدان بونساي را روي آن مستقر کنيد. بخار شدن تدريجي آب باعث ايجاد محيطي مرطوب در اطراف گلدان بونساي شما مي‌شود. فراموش نکنيد قبل از خريد بونساي درباره نياز رطوبتي آن تحقيق کنيد. ايجاد جزيره خصوصاً در فصل زمستان که رطوبت هوا کاهش ميابد بسيار کارگشا خواهد بود.

خاک مناسب در نگهداري از بونساي

گفتيم که بونساي گياه بسيار حساسي است و کوچک‌ترين اهمال‌کاري در نگهداري از بونساي باعث از دست دادن آن مي‌شود. اگر به افزايش طول عمر گياه بونساي خود علاقه داريد در اولين قدم بستر رشد مناسبي براي آن تهيه کنيد. انتخاب خاک مخصوص بونساي بايد بر اساس گونه و خانواده آن انجام شود. مي‌توان ادعا کرد هر دسته از انواع بونساي به خاک و کود متفاوتي نياز دارد. پس هنگام خريد بونساي از فروشنده مشورت بگيريد. خاک مخصوص بونساي بايد شرايط زير را داشته باشد:

  1. بتواند ميزان آب موردنياز بونساي را در خود حفظ کند
  2. زهکشي مناسبي داشته باشد و آب اضافي را به‌سرعت دفع کند
  3. امکان تغذيه گياه با مواد معدني موردنياز را داشته باشد
  4. اکسيژن‌رساني به گياه را به‌خوبي انجام دهد

کود مناسب در نگهداري از بونساي

اينکه آيا گلدان بونساي شما به کود نياز دارد يا خير سؤال صحيحي نيست. اگر مواد معدني موردنياز بونساي به‌موقع تأمين شود، گياه به‌اندازه کافي شادابي خواهد داشت. اما معمولاً مدتي پس از خريد گلدان بونساي به دليل آبياري مکرر مواد معدني خاک از دست مي‌رود. ازآنجاکه خاک گلدان بونساي بسيار سبک است، مواد معدني موردنياز گياه سخت به ريشه مي‌رسند. در اين شرايط گياه دچار فقر غذايي مي‌شود که با کود دهي يا تعويض خاک مي‌توان آن را جبران کرد.

در کود دهي بونساي به فصل رشد گياه توجه داشته باشيد. معمولاً در انواع بونساي فصول رشد متفاوت است. در غالب موارد بهار تا پاييز زمان مناسبي براي دادن کود بونساي محسوب مي‌شود.

 

 

روش صحيح هرس کردن در نگهداري از بونساي

يکي از مهم‌ترين اصول نگهداري از بونساي شيوه هرس کردن برگ‌ها و شاخه‌هاي آن است. اگر خود به پرورش بونساي مشغوليد اهميت اين موضوع را به‌خوبي درک مي‌کنيد. اگر هم خريد بونساي انجام داده‌ايد يا قصد خريد آن را داريد، به دنيست اصول هرس درختچه بونساي را ياد بگيريد. بعد از مدتي از خريد بونساي به دليل رشد گياه ممکن است ظاهر آن دچار به‌هم‌ريختگي شود. اگر ندانيد چگونه هرس گياه را انجام دهيد به دردسر بزرگي مي‌افتيد.

هرس کردن خصوصاً در درختچه بونساي فرآيند بسيار لذت‌بخش و آرامش بخشي دارد. ما عمل هرس بونساي را براي حفظ زيبايي درختچه در زمان رشد انجام مي‌دهيم. حتماً شنيده‌ايد که هرس برگ درختان باعث تشويق آن‌ها به رشد بيشتر مي‌شود. اين درباره بونساي نيز کاملاً صحيح است.

اين‌که به يک گياه شکل دهيد يا شکلي که در قلب يک درختچه بونساي نهفته را بيرون بکشيد، هم نوعي از هنر است و هم يک روش تخليه روحي براي شما. براي اجراي ايده سبز خود شکي به دلتان راه ندهيد. براي هرس بونساي از قيچي مخصوص باغباني کمک بگيريد. جدا کردن شاخه‌هاي مرده و شاخه‌هايي که رشد بد يا خارج از طرح موردنظرتان دارند را در اولويت قرار دهيد. با کمک سليقه و توجه به شکل ظاهري گلدان بونساي خود، عمل هرس را انجام دهيد. درنهايت سعي کنيد از وقت گذراندن با درختچه بونساي خود حسابي لذت ببريد.

منبع: سايت خبر روز

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 222 تاريخ : شنبه 24 ارديبهشت 1401 ساعت: 11:05

بررسي مشخصات کيا سراتو ????

 

کيا سراتو اختياري يکي از آن اتومبيل هايي است که هر با هر سليقه اي مي پذيرد. يکي از دلايل اين پذيرش و پذيرش، طراحي آن است. شما هميشه بايد با چراغ جلو شروع; چرا که چراغ هاي جلو ماشين مانند چشم يک فرد است که در بسياري از زيبايي شناسي چشم آينه است. چراغ هاي LED با مجموعه اي از چراغ هاي در حال اجرا در طول روز و شاخص هاي فرمان ارائه همه چيز شما براي روشنايي نياز داريد. گفته مي شود که شباهت هاي زيادي بين اين خودرو و هوندا سيويک وجود دارد، اما بايد گفت که سراتو اختياري قدرتمندتر ظاهر شده است. همچنين دو چراغ مه روي سپر جلوي اين خودرو وجود دارد که در غروب به راننده مي رسد. چراغ هاي گوشه اين خودرو مستطيل هاي کشيده اي هستند که شکل بسيار زيبايي با چين و نقطه مي شکند. http://yadakicerato.ir/

 

البته البته لازم است بگوييم که ما بيشتر در مورد نسل سوم سراتويدک  اختياري صحبت مي کنيم. يکي از ويژگي هايي که در طراحي اين خودرو جالب به نظر مي رسد شيشه جلو آن است که در همان ابعاد چراغ هاي جلو قرار دارد و به عنوان اثري زيبا بين دو چراغ جلو قرار دارد و تيغه هاي گريل آن فضايي را در جايي جلوي شيشه جلو ايجاد مي کنند. .

 

درست در انتهاي چراغ هاي جلو، سپر اين خودرو آغاز مي شود که مهره هاي زيبايي دارد. طراحي جانبي اين خودرو و درهاي آن با شکلي تله اي و ظرافت کلي همراه است. در نزديکي پارکينگ اين خودرو، دو خط پيوسته از درب جلويي تا درب عقب ادامه دارد و تفاوت هوشمندانه اي در يکنواختي طراحي جانبي اين خودرو ايجاد کرده است. مي بينيد، ما با يک طراحي به روز شده سر و کار داريم. او تيپ جواني دارد و با بدنه اي کشيده حرکت مي کند. رينگ هاي اختياري سراتو با توانايي تغيير از ?? تا ?? اينچ نشان مي دهند که حتي در طراحي اين خودرو اختياري هستند. تنه بزرگ با آرم کيا موتورز و نام Cerato حتي ديدني تر در اينجا. شما به وضوح موجودي به نام نشت در اين ماشين را نمي بينيد. اگزوز در جاي مناسب و با طراحي درست، جايي است و جدايي خودرو محسوب نمي شود.

گزينه ها و ويژگي هاي کيا سراتو

  https://llk.dk/lo2wot

 http://s.ecmaps.de/KZ26c

اولين ويژگي هايي که توجه همه تماشاگران را در طراحي داخلي سراتو اختياري به خود جلب مي کند، صندلي هاي آن هستند که ارگونومي زيادي دارند و پوشش هاي چرمي احساس راحتي را براي اشغالگران فراهم مي کنند. همان طور که از نامش بر مي شود، ويژگي هاي اين خودرو نمونه است. سيستم Smart Key که در زبان انگليسي با نام کليد هوشمند شناخته مي شود، تنها يکي از مفصل ترين ويژگي هاي اين کتاب است. شما مي توانيد از پدال دنده براي تغيير دنده بر روي فرمان عملي اين خودرو استفاده کنيد. http://yadakicerato.ir/

منبع

 

 

https://issuu.com/samasarah2

https://www.twitch.tv/samasarah2

https://www.openstreetmap.org/user/SamaSarah2

https://www.tripadvisor.com/Profile/SamaSarah2

https://www.4shared.com/u/20X2W5dg/SamaSarah2.html

https://www.deviantart.com/samasarah2

https://www.zillow.com/profile/SamaSarah2

 

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 296 تاريخ : شنبه 10 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:47

خواص عسل براي مو؛ آيا از تاثير اعجاب انگيز عسل در تقويت مو خبر داريد؟

 

 

بسياري از ما با عسل، محصول شيرين و شربتي گرده افشاني زنبور عسل آشنا هستيم. يک ماده رايج در دستور العمل هاي شيرين و شور، همچنين از ديرباز به عنوان يک ماده درماني در طب سنتي استفاده مي شود.

 

عسل چهل گياه به دليل فوايد بسيار فراواني که دارد، يک ماده طبيعي محبوب براي مو است. در اينجا ما به 10 دليل براي استفاده از عسل روي موهاي خود، از جمله براي رشد مو، جلوگيري از شکستن مو و موارد ديگر، نگاه خواهيم کرد.

 

1.عسل براي رشد مو

 

عسل به دليل توانايي آن در تقويت رشد سلولي به عنوان يک درمان براي بهبود زخم استفاده مي شود.

 

يک بررسي در سال 2013 نشان مي دهد که عسل مي تواند رشد سلول هاي اپيتليال (پوست) را تقويت کند. پوست سر مملو از سلول هاي اپيتليال است که فوليکول ها و مجاري بسيار مهم براي رشد مو را تشکيل مي دهند.

 

2.عسل براي حالت دهنده مو

 

درمان هاي حالت دهنده براي بازگرداندن رطوبت به موهاي شما طراحي شده اند. بسياري از درمان هاي حالت دهنده مو همچنين حاوي ويتامين ها، مواد معدني و ساير مواد مفيد هستند.

 

همانطور که مشخص است، عسل چهل گياه اصل داراي خواص مرطوب کنندگي است که به حفظ حالت و سلامت موهاي شما کمک مي کند. همچنين حاوي مقدار زيادي ويتامين، مواد معدني، اسيدهاي آمينه و آنتي اکسيدان است.

 

3.عسل براي درخشندگي مو

 

عسل چند گياه هم خاصيت نرم کنندگي و هم خاصيت مرطوب کنندگي دارد که آن را به يک مرطوب کننده عالي براي مو تبديل مي کند. نرم کننده ها فوليکول هاي مو را صاف مي کنند و به موهاي کدر درخشندگي مي بخشند. مرطوب کننده ها با مولکول هاي آب پيوند مي خورند و به رشته هاي خشک رطوبت مي افزايند.

 

با مرطوب کردن و درخشندگي، عسل مي تواند به بازيابي درخشندگي طبيعي موهاي شما کمک کند.

 

4.عسل براي روشن شدن مو

 

عسل چهل گياه کوهستان حاوي گلوکز و همچنين آنزيمي به نام گلوکز اکسيداز است. اين آنزيم گلوکز را تجزيه مي کند و پراکسيد هيدروژن را پشت سر مي گذارد.

 

پراکسيد هيدروژن قادر به سفيد کردن ملانين، رنگدانه مسئول رنگ دادن به موهاي شما است.

 

ماندن عسل روي موهايتان براي مدت طولاني مي تواند جايگزيني طبيعي براي درمان هاي شيميايي خشن سفيد کننده باشد.

 

5.عسل براي شکستگي مو

 

کراتين يک پروتئين ضروري است که به ساختار و استحکام موهاي شما مي افزايد. درمان‌هاي پروتئيني بخش محبوبي از روتين‌هاي مدرن مو هستند و مي‌توانند به بازيابي تارهاي ضعيف و شکننده کمک کنند.

 

عسل حاوي تقريباً 0.5 درصد پروتئين منبع مورد اعتماد است. اين ممکن است زياد به نظر نرسد، اما مي تواند در ترکيب با ساير ويتامين ها و مواد معدني موجود در عسل مفيد باشد.

صد البته که ميزان تاثير عسل طبيعي هر اندازه که باشد، لااقل به مو و پوست و تمامي سلول ها و اندام هاي شما مانند مواد شيميايي آسيب نخواهد زد.

 

6.عسل براي ريزش مو

 

موها روزانه به عنوان بخشي از چرخه رشد طبيعي مي ريزند. با اين حال، برخي افراد متوجه مي شوند که موهايشان بيش از حد معمول مي ريزد.

 

اگر بيشتر از آنچه که احساس مي‌کنيد موهايتان مي‌ريزد، با پزشک خود تماس بگيريد تا علت آن را بيابيد. گاهي اوقات مي تواند به سادگي موهاي آسيب ديده باشد.

 

اگر موهاي شما آسيب ديده است و به مقداري TLC نياز دارد، تمام فوايد عسل را در نظر بگيريد.

بدون ترديد با خريد عسل چهل گياه و ماسک کردن روزانه آن حداقل به مدت يک ساعت شاهد تاثير باورنکردني آن بر ريزش مو خواهيد بود.

 

7.عسل براي رفع موهاي زائد

 

در حالي که عسل به اندازه موم زنبور عسل براي از بين بردن موهاي زائد بدن موثر نيست، اما براي موهاي نازک يا پوست حساس يک گزينه عالي است.

 

براي استفاده از عسل براي رفع موهاي زائد، اين دستور العمل را امتحان کنيد:

 

  • 1 قاشق غذاخوري عسل را با نصف قاشق آبليموي تازه مخلوط کنيد.
  • اين مخلوط را روي نواحي کوچکتر مانند بالاي لب بماليد.
  • بگذاريد حدود 20 دقيقه بماند.
  • آن را با يک دستمال مرطوب و گرم پاک کنيد.
  • ناحيه مورد نظر را با آب سرد خشک کنيد تا هرگونه تحريکي کاهش يابد.

 

 

8.عسل براي موهاي طبيعي

 

بخش بزرگي از مراقبت از موي طبيعي اين است که مطمئن شويد مو و پوست سر شما تميز و مرطوب است. قبل از هر چيزي  سم زدايي مو هاي خود را در نظر بگيريد.

 

در حين سم زدايي، استفاده از عسل چهل گياه طبيعي مي تواند به تقويت آمينو اسيدهاي مفيد، ويتامين ها و مواد معدني موهاي شما کمک کند. حتي مي توانيد بعد از سم زدايي از عسل استفاده کنيد تا  موهاي خود را مرطوب نگه داريد و به رشد  آن ها کمک کنيد..

 

9.عسل براي داشتن پوست سر سالم

 

حفظ سلامت پوست سر جزء ضروري داشتن موهاي سالم است. تجمع خاک، روغن يا حتي محصولات  شيميايي مو مي تواند اين کار را دشوار کند.

 

مي‌توانيد از عسل چهل گياه کوهستان در درمان‌هاي پوست سر براي تميز کردن پوست سر و تسکين شرايطي مانند شوره سر و درماتيت استفاده کنيد. همچنين فوايد مرطوب کنندگي هم براي مو و هم براي پوست سر دارد.

 

عسل براي شرايطي که مو را تحت تأثير قرار مي دهد

 

برخي از بيماري هاي التهابي پوست مانند پسوريازيس و اگزما مي توانند روي پوست سر تأثير بگذارند. منبع معتبر تحقيقاتي نشان داده است که عسل داراي خواص آنتي اکسيداني و ضد التهابي است. آنتي اکسيدان ها يک ترکيب مهم در درمان اين شرايط هستند.

 

علاوه بر اين، مواد ضد التهابي موجو در عسل ممکن است به کاهش شدت شيوع چنين بيماري‌هاي پوستي کمک کند.

 

نتيجه گيري

 

عسل يک محصول طبيعي عالي براي مو است که مي تواند به تنهايي استفاده شود يا در ساير درمان هاي طبيعي مو همراه با ده ها گياه جادويي استفاده شود.

 

مي تواند رشد سلولي را تقويت کند، به حفظ رطوبت کمک کند و مواد مغذي را به مو و پوست سر بازگرداند. حتي ممکن است به کاهش شرايط التهابي پوست در صورت استفاده با ساير درمان‌ها کمک کند.

 

براي داشتن موهايي سالم تر و شادتر،  دغدغه قيمت عسل چهل گياه را نداشته باشيد و عسل ارگانيک و فرآوري نشده را به برنامه روزانه موهاي خود اضافه کنيد.

https://www.ted.com/profiles/34474336/about

https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/show_user.php?userid=9064431

https://audiomack.com/soghatnah8871

http://answers.codelair.com/user/soghatnah8871

https://disqus.com/by/soghatnah8871/about /

http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio_Discuss%C3%A3o:Soghatnah8871

https://www.openstreetmap.org/user/soghatnah8871

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/soghatnah8871

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 190 تاريخ : پنجشنبه 8 ارديبهشت 1401 ساعت: 22:52

YouTube Premium چيست؟

يوتيوب بزرگترين پلتفرم اشتراک‌گذاري ويديو در وب است، با محتواي رايگان فراوان براي لذت تماشاي شما. بنابراين، چرا يک نسخه پريميوم وجود دارد و چه چيزي را ارائه مي دهد؟

YouTube Premium سرويس اشتراک پولي اين پلتفرم است. جايگزين YouTube Red شد و داراي چندين مزيت است، از جمله حذف همه تبليغات در سراسر سرويس‌هاي YouTube. در اينجا همه چيزهايي است که با YouTube Premium دريافت مي کنيد:

  • ويديوهاي بدون آگهي - بدون وقفه آگهي مزاحم در هر محتوايي در هر دستگاهي که به حساب Premium شما وارد شده است.
  • پخش پس‌زمينه - مي‌توانيد با صفحه قفل به ويديوهاي طولاني، پادکست‌ها و موسيقي گوش دهيد.
  • پخش آفلاين مي توانيد ويديوها را براي مشاهده آفلاين بعدي بارگيري کنيد.
  • YouTube Music Premiumدسترسي بدون آگهي به برنامه موسيقي اختصاصي و فهرست ميليون‌ها آهنگ آن.
  • YouTube Originalsنسخه‌هاي اصلي بدون آگهي و دسترسي به محتواي ممتاز انحصاري.

شايان ذکر است که اگرچه YouTube Originals قبلاً براي مشترکين Premium انحصاري بود، اکنون بسياري از آنها براي همه در دسترس هستند. مسلماً، تنها راه تماشاي آنها بدون آگهي، YouTube Premium است.


YouTube Premium چقدر است؟

مطمئناً تاکنون، پنجره‌هاي بازشو براي يک ماه آزمايشي رايگان YouTube Premium را ديده‌ايد، اما پس از اتمام دوره آزمايشي چقدر هزينه دارد؟

سه طرح مختلف در دسترس است که هزينه طرح استاندارد 11.99 دلار در ماه است. همچنين يک طرح خانوادگي گران‌تر با 17.99 دلار وجود دارد. طرح ويژه دانشجويي با قيمت 6.99 دلار نيز در دسترس است. هيچ برنامه سالانه اي در دسترس نيست.

البته، براي طرح ارزان‌تر، بايد تأييديه دانشجويي را نشان دهيد، که شامل يک دوره آزمايشي رايگان دو ماهه علاوه بر نرخ تخفيف‌خورده مي‌شود. طرح خانواده حداکثر از پنج عضو خانواده را در يک خانواده پشتيباني مي‌کند، و آن را تبديل به بهترين ارزش براي کساني که بچه يا خانواده بزرگتر دارند.

در اينجا دوباره آن طرح ها به طور خلاصه آورده شده است:

  • استاندارد: 11.99 دلار در ماه
  • خانواده: 17.99 دلار در ماه
  • دانشجو: 6.99 دلار در ماه

منبع :

 

 

 

https://www.pinterest.com/pin/947585577818810162/

https://express.adobe.com/page/1vgBqzeZUV4R4/

https://sites.google.com/view/techrato/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/03/26/techrato/

https://jeannelane3.tumblr.com/

https://myspace.com/jeannelane3

https://twitter.com/MdTarik71524315/status/1507589436506521609

 

 

دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 152 تاريخ : يکشنبه 4 ارديبهشت 1401 ساعت: 22:25

انواع روش هاي فشرده سازي تصوير در دوربين مداربسته

امروزه در صنعت نظارت تصوير و دوربين هاي مداربسته مديريت فضاي ذخيره سازي مي باشد . نوع فشرده سازي تصاوير به دليل ارتباط مستقيم با ميزان اشغال فضاي ذخيره سازي ارتباط مستقيم دارد . با رشد تکنولوژي فرمت هاي ذخيره سازي جديدي وارد عرصه ي دوربين مداربسته شده اند که توانسته اند مديريت فضاي ذخيره سازي را بهينه سازي نمايند . در اين مقاله به بحث و بررسي انواع روش هاي فشرده سازي خواهيم پرداخت .

 

مکانيزم فشرده سازي

پروسه ي فشرده سازي از طريق الگوريتم مشخص انجام مي شود . به اين شکل که ابتدا دوربين تصاوير را با يک الگوريتم خاص کد مي کند . (Encode) و در دستگاه استندالون با همان الگوريتم کد گشايي (Decode)  مي شود .

تفاوت هاي H.265 با H.264

استاندارد H.265 از چند لحاظ با H.264 متفاوت است .
?
تفاوت اصلي اين است به لطف HEVC حجم فايل ها کاهش يافته و به همين دليل پهناي باند مورد نياز از جريان هاي زنده ويدئويي کاهش مي يابد .

? بر خلاف استاندارد H.264  به جاي ماکروبلوک ها ، استاندارد H.265 پردازش اطلاعات بر روي CTUs مي تواند به اندازه ي ??*?? بلوک پردازش کند که اين عدد (H.264) 4*4 به ??*?? بود.

فشرده سازي در صنعت دوربين مداربسته بسيار مهم مي باشد ، زيرا ارتباط مستقيم با مديريت پهناي باند و مديريت فضاي ذخيره سازي دارد . براي استفاده از يک الگورتيم خواص بايد هم دوربين هم دستگاه استندالون از آن الگوريتم پشتيباني کنند

 

علاوه بر اندازه ي بزرگتر CTU  ، HEVC داراي جريان حرکت بهتري مي باشد . اين به اين معني مي باشد که HEVC نياز به سخت افزار پيشرفته تري مانند Bax center pro ، دارد تا قادر به فشرده سازي داده ها باشد .
با اين حال براي تماشاي تصاوير H265نياز به ، پهناي باند کمتري داريد همچنين جريان ويدئو هاي ?K را بيش از پيش امکان پذير مي کند .

آشنايي با روش فشرده سازي H.264

H264 يک استاندارد براي فشرده سازي تصاوير مي باشد که فشرده سازي و توزيع محتواي ديجيتال را انجام مي دهد . اين کار با پردازش فريم هاي ويديوئي با استفاده از يک استاندارد فشرده سازي مبتني بر محدوده ي حرکتي انجام مي شود .
همچنين الگوريتم H.264 نسبت به الگوريتم هاي قبلي مانند : MJPEG ، MPEG به طور قابل توجهي پهناي باند اشغال و مديريت فضاي ذخيره سازي را بهبود بخشيد ، معمولا تصاوير استاندارد H.264 داراي بلوک هايي هستند که اغلب ??*?? پيکسل است .

از آنجا که استاندارد H.265 تصاوير را بسيار کارآمد تر فشرده مي کند ، استفاده از آن به عنوان ابزار فشرده سازي ويدئو پهناي باند و ميزان ذخيره سازي را تقريبا ??% کاهش مي يابد .

جدول زير پهناي باند H.265 و H.264 را با هم مقايسه مي کند .

 

نتيجه گيري

همواره با رشد تکنولوژي روش هاي فشرده سازي نيز پيشرفت هاي زيادي کرده اند استفاده از دوربين هاي مداربسته داراي تکنولوژي فشرده سازي بروز مانند : H.264 و H.265 و دستگاه هاي استندالون (NVR/DVR) به عنوان Decode تا حد زيادي مي تواند در مديريت پهناي باند و همچنين کاهش فضاي معرفي تاثير گذار باشد .

  1. دوربين مداربسته چيست؟
  2. تجهيزات دوربين مداربسته
  3. انواع دوربين مدار بسته
  4. بهترين دوربين مدار بسته
دانش آموز...
ما را در سایت دانش آموز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر wsttudentt بازدید : 219 تاريخ : شنبه 3 ارديبهشت 1401 ساعت: 11:31

لینک دوستان

خبرنامه